Sunday, August 13, 2006





Today the weather was fine. I made some shiboriexamples to make with my Bee on Wednesday this week. I am very curious about the results. I also made some a week or what ago.
Our house has been sold this week, so I have to take a lot of pictures from my garden for inspiration in the future.
Some people asked me to write my blog in Dutch also. I will do this below.

Enkele mensen hebben mij gevraagd om mijn blog ook in het Nederlands te schrijven. Hierbij dus. Vandaag was het weer heel aangenaam. Regelmatig zon. Nadat de laatste logerende kleinkinderen waren vertrokken, heb ik de middag doorgebracht met het maken van shiboriproeven. Ze zijn nu in de Porcion lekker aan het kleuren. Ben benieuwd naar de resultaten morgen.
Ons huis is afgelopen week verkocht. Ik moet dus een heleboel foto's gaan maken voor de broodnodige inspiratie.

4 comments:

AnneJeu said...

Hoi Nelly,
Proficiat met de verkoop van je huis! Waar ga je nu heen?? Toch wel iets met genoeg ruimte voor je creativiteit...

Hoye, Annette

Anonymous said...

Hoi Nelly,

Wat leuk, ik zet hem in mijn favorieten, zelf denk ik er ook over om zoiets te beginnen.
Ik zie er naar uit om je weer te ontmoeten. Prachtige foto's van je tuin.
Groetjes Nelleke.

Anonymous said...

Goh Nelly, wat leuk om zo over je te lezen.
Succes met het verhuizen en zo. Tot ziens,
Riny

Anonymous said...

Dag Nelly,

Het is inmiddels vrijdagavond. Wat zijn je goudkleurige shibori buttons prachtig van kleur. Ook alle bee-ladies zijn zeer happy met hun lapjes. Binnenkort horen wij natuurlijk hoe het in Birmingham was.

Veel groetjes, Marty.