Wednesday, October 18, 2006



Last week I painted a lot of fabrics. It was one day of painting, a whole afternoon of rinsing the fabrics and a whole afternoon of ironing. Now I am still living here and the weather was fine, I could do this in my large garden. When it is summer again I don't know where I have to live and if I have space enough to paint outside. For two days I had also my little grandson who is six month old.

I painted several kinds of fabrics, cotton poplin, tjeka, cotton satin cheesecloth and silk.

Afgelopen week heb ik heel veel stof geverfd. Ik heb een hele dag geverfd, een hele middag gespoeld en een hele middag gestreken. Ik had twee volle machines met lappen. Nu ik hier nog woon heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog een keer een grote verfsessie te houden. Ik weet niet waar ik volgend jaar woon, als het weer weer goed is om buiten te verven. Ik had ook nog twee dagen onze jongste kleinzoon, hij is 6 maanden.
De stoffen die ik geverfd heb zijn katoenen popeline, katoenen satijnbinding,tjeka, kaasdoek en zijde.
Heeft iemand ervaring met het verven van de katoen van Ikea?

2 comments:

AnneJeu said...

Wouw, jij hebt zeker heel erg veel ideeen? Ziet er heerlijk uit, al die kleuren!

Anonymous said...

oooh, dat is een hele stapel !!! mooi hoor en je kan even vooruit !