Tuesday, December 05, 2006


It is a long time ago, I wrote something in my blog.
There are different reasons. My husband went for surgery in hospital and that costs a lot of time. Afterwords I went ill to, so I had not much energy.
In the meantime I still went for a workshop to Gelsenkirchen in Germany, were I did a workshop marbling on fabric by Ursula Schmidt-Troschke, togethter with Hildegard Braatz. We had a very nice day together.
Ursula made us a meal and baked an apple-pie. Delecious.



I went home in the evening with nice pieces of fabric and a lot of information in my head.


Ik heb een tijdje niet geschreven in mijn blog. De reden was dat mijn echtgenoot voor een operatie naar het ziekenhuis moest en dat kost veel tijd. Daarna werd ik ziek. Toch ben ik in de tussentijd nog naar een workshop geweest van Ursula Schmidt-Troschke in Gelsenkirchen, samen met Hildegard Braatz. Ursula geeft workshops marmeren op stof. We hadden een heerlijke dag. Ursula kookte voor ons een warme maaltijd en bakte een appeltaart. Heerlijk. Ik ging naar huis met een hele stapel gemarmerde stoffen.

This afternoon I go to my daughter, she needs help for her children. She and her husband have to do the work of their business a lot of time on ships. So when both are away I am an instant-mother for their three children.

Vanmiddag ga in naar mijn dochter. Zij en haar man hebben een eigen zaak, waarvan een gedeelte van het werk wordt uitgevoerd op schepen. Als ze allebei weg zijn ben ik instant-moeder voor hun drie kinderen.

1 comment:

Anonymous said...

ik vind de lappen toch zo fascinererend !! succes met het instant-moeder zijn !!!