Tuesday, May 15, 2007

Mother's Day

Here you see my mother day present. I like my dauhgter's to celebrate there own Mother's day, but they don't forget me. They try always to find something that is interesting for me or something I love.
I am fond of my grandchildren, I am a lover of flowers and especially of roses, and chickens have always my interest, so I got a photo from the children of my youngest daughter, a pot with bougainvilla and roses surrounding the pot, and some items with chickens.


Hier zie je mijn moederdagcadautjes. Ik vind dat mijn dochters hun eigen moederdag moeten vieren met hun kleine kinderen, maar ze kunnen het niet laten om mij te verwennen met iets dat me interesseert. Ik ben gek op mijn kleinkinderen, houd van bloemen, speciaal rozen en ben liefhebber van kippen ( hoewel ik ze in dit huis niet meer kan houden).
Je ziet een foto van de kinderen van mijn jongste dochter, een bougainvilla met een pot rondom versierd met rozen, en hebbendingetjes met kippen.

No comments: