Saturday, September 06, 2008

Algemene Tentoonstelling Quiltersgilde

Till wednesday is the yearly exhibition of the Quilters Gilde. I have this work in the exhibition. It is hand painted, stamped, stencilled, screen print, applique, and I have used beads , lutradot etc. A poem of Maarten van den Elzen "The Flowers are Standing Strange" is the inspiration.

Tot woensdag is nog de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde. Deze quilt van mij hangt er ook. Ik heb gewerkt met kralen en polyestervlies. De stof is handgeverfd, gestempeld, gestencild, gezeefdrukt. Ik heb applique toegepast en machinaal gequilt. Een gedicht van Maarten van den Elsen "De Bloemen Staan Vreemd"is de inspiratiebron.















Tomorrow I wil meet my StiQS friends at our exhibition in Nederhemert in galerie Ummels and Ummels. I will show photo's afterwards.
Morgen ontmoet in mijn StiQS vriendinnen bij galerie Ummels en Ummels in Nederhemert waar we een gezamlijke expositie hebben.
Daarvan zal ik binnenkort foto's van laten zien.

No comments: