Monday, March 18, 2013

little books

The last photo I posted was of wintery roses. Now sun is shining and springflowers begin to bloom in our garden. In the mean time again something changed in my heath situation. There  is a metastatis found in one lung. I found it very difficult to hear this and to cope with it. I was a few weeks further before I trusted my body again. But I'm going on to do the things I like to do.
Yesterday I sang in the Mattheus Passion from B J.S. Bach. Upcoming Wednesday I will sing it again. It is never boring to sing this wonderful music again.
With my daughter Jacqueline I work every week on a project, inspirated by books of different artist. The photo's below have as inspiration a book of Sandra Meech. I made a little book about our journey to South Africa en tried to do some excersises. I liked it to transform my memories in a book and I think I can find something inspirational for a quilt project. I tried to publish some weeks ago, but I couldn't opload photo's.

 De laatste foto die ik gepubliceert heb was een winterse roos. Nu is het heerlijk zonnig weer en verschijnen de lentebloemen weer in de tuin. In de tussentijd is er weer wat verandert in mijn gezondheidssituatie. Er is een uitzaaing in een long gevonden. Het heeft even geduurd voordat ik het verwerkt had en weer wat meer vertrouwen kreeg in mijn lichaam. Maar ik ga lekker verder met de dingen die ik leuk vind. Gisteren zong in de Mattheus Passion van J.S. Bach. Prachtige muziek en het is nooit vervelend om hem weer te zingen. a.s. Woensdag zingen we hem nog een keer.
Met mijn dochter Jacqueline werk ik iedere week aan een project, de inspiratie halen we uit boeken van diverse kunstenaars. Deze foto's zijn van een project uit een boek van Sandra Meech. Het kleine boekje gaat over onze reis naar Zuid-Afrika waarin ik gelijk wat oefeningen heb verwerkt. Leuk om zo je herinneringen vast te leggen.
Ik heb een paar weken geleden ook al geprobeerd om wat te publiceren maar toen kon ik geen photo's op mijn blog geplaatst krijgen. Gelukkig is dat nu wel gelukt.

2 comments:

Anonymous said...

Heel veel sterkte Nellie. Je maakt leuke dingen!Kom je nog kijken bij Colours of Africa in april?

flox said...

Wat een mooi boekje is dat geworden!