Monday, March 12, 2007

Journaalquilt tuin/journalquilt garden


Yes, it works. The fault was the image. I photographed it again and now I can publish it. It is a journalquilt inspired by my buxusgarden. ( it is mine for only thre more weeks)
The materials I worked with are wool, organza, fantasy yarn, gold thread and beads.
There is another one in progress, but I cann't work on it now. In my old house is nothing left in my studio and in my new house it is a complete mess.
Perhaps next week.
Ja, gelukt. Het lag inderdaad aan de afbeelding. Ik heb opnieuw een foto gemaakt en nu lukte het wel.
Het is een nieuw journaalquiltje in de verhuisserie, geinspireerd door mijn buxustuin( nog maar drie weken mijn buxustuin).
Ik heb gewerkt met wol, organza, breigaren, goudkleurig borduurgaren en kraaltjes.
Het volgende quiltje is in de maak, maar in mijn oude huis staat niets meer in mijn studio en in mijn nieuwe huis is het een grote zooi. Misschien volgende week.

No comments: