Friday, October 30, 2009

Again I didn't write for a long time. We were very busy, vacation, working, children, grandchildren etc. I also had some problems with publishing my photo's but now it is oke.
In the meantime I finished my quilt for the exhibition in Leiden. This quilt is also inspired by our trip to New Zealand.The colours are not exactly what it is in reality, but you can see my quilt in Het Wevershuisje, Middelstegracht 143 in Leiden. My textilegroup StiQS has an exposition in this very old house from a weaver. It is a fine place to have an exhibition and the building is interesting too.



Ik heb alweer een tijdje niet geschreven. We hadden het erg druk met vakantie, werken, kinderen en kleinkinderen etc. Ik had ook wat problemen met de publicatie van mijn foto's, maar dat is nu weer in orde.
In de tussentijd heb ik ook mijn quilt afgemaakt die nu in Leiden hangt. De quilt is geinspireerd door onze reis naar Nieuw-Zeeland.
De kleuren op de foto zijn niet helemaal goed, in werkelijkheid zijn ze wat helderder. Mijn textielgroep StiQS heeft een expositie in het Wevershuisje, Middelste gracht 143 in Leiden. Het is een oud wevershuis van rond 1600. Een interessant gebouw en de textiele werkstukken komen goed uit in het gebouw.

No comments: