Thursday, May 06, 2010


Last weekend I was with my eldest daughter and her eldest daughter in Gent. In my family were three girls. I have three girls and my eldest two daughters also have three girls. Our youngest has two girls and two boys.
Our eldest granddaughter Vivianne decided that we had to celebrate a eldest daughter weekend together.
That was very nice. The three of us had a room together in an very nice old house from about 1870. We walked a lot, visited the design museum ( very nice) went to film, and of course we enjoyed a "Brusselse wafel"with fruit and clotted cream. Breakfast was also very good and for dinner we had nice places to. In short a weekend to do over again.
Afgelopen weekend was ik met mijn oudste dochter en haar oudste dochter in Gent. Ik kom uit een gezin met drie meisjes, Ik heb zelf drie meisjes en mijn oudste twee dochters hebben ook allebei drie meisjes. De jongste heeft twee meisjes en twee jongens.
Onze oudste kleindochter Vivianne, had bedacht dat we wel eens een oudste dochter weekend konden houden, dus gingen we naar Gent. Erg leuk. We hadden samen een kamer in een heel mooi oud herenhuis van ongeveer 1870. We hebben heel wat afgelopen, stadswandelingen gemaakt, naar het designmuseum geweest ( de moeite waard), samen naar de film, en natuurlijk hebben we zo'n heerlijke brusselse wafel gegeten met fruit en slagroom. mmmm. Ontbijt was ook heerlijk, en voor leuke eetgelegenheden hoef je ook niet ver te zoeken. Kortom een weekend om nog eens te herhalen.

1 comment:

Vivianne said...

Hoi oma,
Dat weekend was supergezellig
dat moeten we snel nog een keer doen!!
Ik hou van jou (L)
Heel veel smakkiezzzzzzzzz
viv