Wednesday, April 14, 2010

My garden is in full bloom. A lot of orange, yellow, white and blue flowers. Nice to see, spring has finely begun.
In the same colours I made some cushions for the caravan of friends of us. We use covers like these to hide our kissens and use them when I want to read with my legs high.
This week I was in hospital for checking my health. The situation is stable now and the process is very slowly. I'm glad of this.
I am now a member of the dutch organisations LVN, Lymfklierkankervereniging.
Yesterday evening there was in informationsession about new medicins, accidental in the nearest by hospital, with a reading from the physician who is traeting me. It is good to be kept informed.

De tuins staat in volle bloei. Oranje, geel, wit en blauw zijn de hoofdkleuren. Het voorjaar is eindelijk begonnen.
In dezelfde kleuren maakte ik kussenovertrekken voor de caravan van vrienden. Zelf gebruik ik ook zo'n overtrekken om overdag het hoofdkussen in te stoppen en op die manier een lekker steuntje te creeeren als ik met mijn voeten omhoog aan het lezen ben.
Deze week ben ik opnieuw op controle geweest in het ziekenhuis. Alles is stabiel. Het proces gaat maar heel langzaam verder. Daar ben ik wel blij om.
Intussen ben ik lid geworden van de Lymfklierkankervereniging. Gisteravond was een informatieavond van het LVN over nieuwe medicijnen, toevallig in het dichtsbijzijnde ziekenhuis met een lezing van de oncoloog die ook mij behandelt. Er is veel te doen op dat gebied. Het is goed om op de hoogte te blijven.




No comments: