Thursday, February 16, 2012

The weekend off 3-5 february I was with my three girls on a nostalgic trip in Reuver and surroundings. I got this trip for my birthdau last year.
It was very cold and on the day we left it was busy outside with snowing. We stayed in a house in bungalowparc the Lommerbergen. The first house had some defects so we had to move to another one. Lucky a more comfortable one.
We visited places were we lived with the children and also places were there grandparents lived. A lot had changed in all these places. It was very nice to see all these memories back.
In the evenings we stayed in the bungalow and were all very busy with crocheting hads for ourselves and for our (grand)children. You can see the gadgets we realized in these few days.
We took nice walks to Ronckenstein, were the children played when they were young an at te Witte Stein I shoot nice pictures of icicles.
A cold walk near the river Maas was also a favourite. I love this river, in my youth it was always near me.


In het weekend van 4- 5 februari was ik met onze meisjes in bungalowpark de Lommerbergen in Reuver voor een nostalgische trip. Ik kreeg dit uitstapje als verjaardagscadeau voor laatste mijn verjaardag.
Het was erg koud en de dag dat we vertrokken sneeuwde het behoorlijk.
Het eerste huisje was niet helemaal in orde dus moesten we verhuizen naar een ander. Gelukkig wel een wat groter huisje.
We hebben allerlei plekken bezocht waar we met de kinderen hebben gewoond en waar hun grootouders hebben gewoond. Er was veel veranderd op al deze plaatsen. Het was erg leuk om alle herinneringen weer eens op te halen.

's Avond bleven we lekker in de bungalow en hadden we het erg druk met het haken van mutsen voor onszelf en onze (klein)kinderen. Op de foto staan alle exemplaren die we maakten bij elkaar.
We hebben ook heerlijk gewandeld in Ronckenstein, waar de kinderen vroeger speelden, nu een beschermd dorpsgezicht. En bij de Witte Steen, een speelplaats met restaurant aan de grens, kon ik prachtige plaatjes schieten van ijspegels.
Een koude wandeling langs de Maas hoorde eveneens tot de favouriten. Ik houd van deze rivier. Mijn jeugd heeft zich hier afgespeeld.















No comments: