Wednesday, October 17, 2007

Badkamerrenovatie

Last week we were busy with our new bathroom. It was a great mess, everywhere in the house was ( and still is) dust,but now the bathroom and toilet downstairs are almost ready, and it looks just as I would have it. Tonight I can have the first shower in my new bathroom.
In the meantime I reorganized my werkroom. I sorted my books, made listst of them and put all my stuff on the right place. I now know were all my behaviours are.
But still I cann't work, because the bathroom upstairs gets a new look and everything like washingmachine, dryer etc is standing in my room. Tomorrow the workman will start to demolish everything. This bathwoom will become a part of my workingspace. It is also meant to paint and stamp my fabrics. There will also be a new roofwindow. Now I don't have any daylight in it.
I will try to go to the exhibition of Texui in Veenwouden.
Ik cann't do anything here and all that dust is nothing for me.

















Afgelopen week zijn we druk bezig geweest met de renovatie van de badkamer. Het was een grote puinhoop, en overal in huis lag een laag stof ( en op veel plekken nog steeds). Maar nu zijn de badkamer en toilet beneden ongeveer klaar en het ziet eruit zoals ik het wil hebben. Vanavond kan ik voor het eerst douchen in onze nieuwe badkamer.
In de tussentijd heb ik mijn werkkamer gereorganiseerd. De boeken opnieuw ingedeeld en de lijsten bijgewerkt. Alles gesorteerd en een eigen plekje gegeven. Ik weet nu tenminste weer waar alles ligt.
Maar ik kan nog steeds niet werken in mijn kamer, omdat die nu vol staat met de spullen uit de badkamer boven. De wasmachine, de droger etc neemt alle beschikbare ruimte in. Morgen beginnen ze de badkamer te slopen.
Het is de bedoeling dat de bovenruimte ook gedeeltelijk een werkruimte wordt van mij waar ik kan verven, stempelen etc.
Bovendien komt er een Velux dakraam in. Ik heb nu geen daglicht en dat is toch niet zo prettig.
Deze week probeer ik nog naar de tentoonstelling van Texui in Veenwouden te gaan. Ik kan hier toch niet zoveel doen en al dat stof is niets voor mij.

No comments: