Wednesday, May 28, 2008

Last week I spent some days in the home of my youngest daughter. She had to go to Turkey for her work and so I stayed with the three kids.
Elma and her husband are the owners of Intersona. You can read about their business on their website www.intersona.nl
Between the chores with the children I had some time to sew on the sewingmachine of Elma. She has, just as me, a Husqvarna sewingmachine.
I prepared the quilt sandwiches ad home with hand dying, silkscreening, stamping, stencilling etc. The children found it very interesting what I was doing. Even the youngest who is two years old found it fascinating what a sewingmachine can do.




Afgelopen week was ik een paar dagen bij Elma om voor de kinderen te zorgen. Elma moest voor haar werk naar Turkije en dus bleef ik bij de drie kinderen. Elma en haar echtgenoot zijn de eigenaars van Intersona B.V. Je kunt hierover meer lezen op hun website www.intersona.nl
Tussen het verzorgen van de kinderen door, had ik een beetje tijd om wat te naaien op Elma's naaimachine. Zij heeft net als ik een Husqvarna. De quiltsandwiches had ik thuis al klaargemaakt. Ze zijn handgeverfd, gestempeld, screen printing, stencillen etc.
De kinderen vonden het erg interessant wat ik allemaal aan het doen was. Zelfs de jongste van net twee was gefascineerd door het werk van de naaimachine.

1 comment:

Myra said...

You have a nice blog! You are one creative lady! I enjoyed my visit!
Happy stitching!