Tuesday, May 05, 2015

It is a long time ago I wrote on this blog and a lot of things happened. My cancer (NET) is slowly growing and last summer I got lungcancer too. I got treatment for it. In my head were other things going on, instead of writing on my blog.
But I
did not sit quiet. When there was energy enough I worked on my projects and I wandered a lot, to keep my condition as well ad possible.
Next week we have our exposition (StiQS) during the Textilefestival in Leiden. See the poster. It will be fun to be there and see all the kind of textiles exhibited on the different location.

Het is lang geleden dat ik op mijn blog schreef en er is weer veel gebeurd. De NET kanker groeit langzaam door en afgelopen zomer kreeg ik er ook longkanker bij. Daarvoor ben ik behandeld en gelukkig is het in mijn longen nu rustig.
Mijn hoofd stond er niet naar om op mijn blog te schrijven. Maar ik zat niet stil, Tussendoor werkte in aan mijn projecten en deed ik veel aan lichaamsbeweging om mijn conditie een beetje op peil te houden.
De volgende week hebben we , de StiQS groep, onze expositie tijdens het textielfestival in Leiden. Zie de poster. Ik verheug me erop. Fijn om daar te zijn en alles te bekijken op de verschillende locaties.

No comments: