Wednesday, August 08, 2007

Fibermail and other stuff

Today I tried another example with sunprint. Though the weather was not very sunny, there were some result. I guess you can see what materials I used to make prints.
The last days I also finished a pile of fibermail cards en ATC. With the three little kids from our daughter Elma, who stayed for tree days, I could not do any other work.
Tomorrow we have work to do for our new bathrooms and kitchen. All that thinking, talking, looking and making decisions costs lots of time. And of course a lot op people want to know how we live now en many visitors come in. That is very nice, but there is not much time left to work.I wonder when I have time to work on my greater projects.

Vandaag probeerde ik nog een sunprint te maken. Ofschoon het weer niet erg zonnig was, lukte het toch aardig. Ik neem aan dat je wel kunt zien welke materialen ik gebruikt heb. De afgelopen dagen heb ik ook een aantal fibermail kaarten en ATC's afgemaakt. Met de drie kinderen van Elma in huis, zij logeerden drie dagen bij ons, had ik niet veel tijd om iets anders te doen.
Morgen moeten we weer op pad voor de renovatie van de badkamers en de keuken. Dat kost een heleboel tijd. Samen praten, brainstormen, kijken etc. Veel vrienden en bekenden willen ook wel weten hoe we nu wonen en komen langs om te kijken,. Heel erg gezellig, maar er blijft niet veel tijd over om te werken. en 's avond ben ik vaak te moe om nog aan ontwerpen of iets dergelijks te beginnen. Ik ben benieuwd wanneer ik weer eens tijd krijg om aan mijn grotere projecten te werken.

No comments: