Thursday, August 30, 2007

summerflowers

In our little garden are the dahlia's in full bloom. They have magnificent colours and the garden looks always sunny with the vibrant orange, yellow, purple and red flowers.
I finished an UFO, a Bargello. I tried different techniques of quilting and yarns on it and I could not resist to do some paintwork on it.
Tomorrow is the openingsession of the annual exhibition of the Quiltersgilde. With my group StiQS we have an exhibition of our finished work of the course Quilten Speciaal. I look forward to see everyone of my group.

In onze kleine tuin staan de dahlia's in volle bloei. De tuin ziet er zonnig uit met al die spetterende oranje, gele, paarse en rode kleuren.
Ik heb deze week weer een UFO afgemaakt. Op dit stuk heb ik verschillende manieren en garens om te quilten uitgeprobeerd. Ik kon het niet laten om ook verf toe te voegen. Zo zijn de UFO's nog leuke oefenlappen.
Morgen is de opening van de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde. Met onze groep StiQS hebben wij een expositie van het eindwerk van de cursus Quilten Speciaal. Ik verheug me erop alle medecursisten weer te zien.

No comments: